24ores

Νεκρός από κοροναϊό νοσηλευτής στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»

Ακόμα ένας υγειονομικός έχασε τη ζωή του μετά από μάχη με την covid-19, όπως έκανε γνωστό ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος. Σύμφωνα με τον κ. Γιαννάκο, ο 60χρονος νοσηλευτής έδινε πολλές ημέρες τη μάχη για τη ζωή στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Παπαγεωργίου», εκεί όπου επέλεξε να εργασθεί αφού παραιτήθηκε από άλλο δημόσιο νοσοκομείο. Ο […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in