24ores

Πάτρα: Νίκησε τον κοροναϊό ο 8χρονος «αστροναύτης»

Χαμόγελα σκόρπισε στο Παίδων του Ρίου η εντυπωσιακή βελτίωση της υγείας του 8χρονου αγοριού που νοσηλεύεται στην ΜΕΘ μετά από μεταφλεγμονώδες σύνδρομο το οποίο προέκυψε ως επιπλοκή από τον κορoνοϊό. Το παιδί από χθες δεν υποστηρίζεται αναπνευστικά και η κατάσταση της υγείας του έχει σαφέστατα βελτιωθεί, ενώ πρόκειται να μετακινηθεί από τη ΜΕΘ, στην παιδιατρική […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in