Τέσσερα κρούσματα κορονοϊού εντοπίστηκαν στο Γηροκομείο Βόλου και αφορούν σε εργαζόμενους του Ιδρύματος. Ο εντοπισμός έγινε στο πλαίσιο του προληπτικού ελέγχου από συνεργεία της ΚΟΜΥ Μαγνησίας. Ειδικότερα, θετικοί στον ιό είναι δύο εργαζόμενοι του Γηροκομείου, που έρχονται σε επαφή με ηλικιωμένους, μία διοικητική υπάλληλος και ένας εξωτερικός συνεργάτης. Αργά χθες το βράδυ που έγινε γνωστό […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in