24ores

Ο Γώγος «αδειάζει» την κυβέρνηση: «Δεν είχαμε συζητήσει για καταστήματα περιποίησης νυχιών»

«Αδειάζει» την κυβέρνηση για το άνοιγμα των καταστημάτων περιποίησης νυχιών, ο λοιμωξιολόγος και μέλος της Επιτροπής, Χαράλαμπος Γώγος. Μιλώντας στην εκπομπή “Live News” και το Νίκο Ευαγγελάτο, ενόψει της αυριανής επαναλειτουργίας των καταστημάτων μανικιούρ-πεντικιούρ, ο κ. Γώγος τόνισε ότι «δεν ερωτήθηκε η επιτροπή σχετικά». «Δεν είχαμε συζητήσει για τα νυχάδικα, είχαμε συζητήσει για τα κομμωτήρια» […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in