Τον «κώδωνα του κινδύνου» έκρουσε μιλώντας στον Σκάι ο Διευθυντής της ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου, Νικόλαος Καπραβέλος, επισημαίνοντας ότι αν δεν προσέξουμε, την άνοιξη μπορεί να φτάσουμε τους 10.000-15.000 νεκρούς. «Η τάση σταθεροποίησης είναι στον αριθμό διασωληνωμένων και των θανάτων. Αν κάποιος είναι ικανοποιημένος με 50-60 νεκρούς τη μέρα, με 3.000 νεκρούς τον Νοέμβριο, θα […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in