24ores

Google: Σταματάει τις διαφημίσεις που βασίζονται σε συνήθειες των χρηστών

H Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, ανακοίνωσε χθες (3/3) πως από το 2022, θα σταματήσει την εξατομικευμένη πώληση διαφημίσεων με βάση τους ιστοτόπους στους οποίους περιηγούνται οι χρήστες, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal. «Η Alphabet θα παύσει να επενδύει ή και να χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες εκείνες οι οποίες προσδιορίζουν με μοναδικά χαρακτηριστικά τους […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in