24ores

Ένα λογότυπο, μια εταιρία: το “διαμάντι” της Renault

Ένα διαμάντι – με το σχήμα ενός ρόμβου – ενσαρκώνει τις αξίες της μάρκας Renault από το 1925. Και μπορεί αυτό να έχει επανειλημμένως εκσυγχρονιστεί, να έχει γίνει μοντέρνο, αλλά δεν πρόκειται να αλλάξει, όπως είδαμε στην παρουσίαση της «επανάστασης» της Renault (Renaulution) τον Ιανουάριο. Ο Gilles Vidal, Διευθυντής Σχεδίασης της Renault, μοιράστηκε μαζί μας […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in