24ores

Γιατί η Peugeot άλλαξε λογότυπο;

Η Peugeot, αφού ανανέωσε πλήρως τη γκάμα των μοντέλων της τα τελευταία δέκα χρόνια, αλλάζει τώρα και το λογότυπό της, με τρόπο που να σηματοδοτεί την ποιοτική αναβάθμιση των προϊόντων της και να αναδεικνύει – και οπτικά – τη μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία. Η μακροβιότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο επαναπροσδιορίζει, λοιπόν, την προσωπικότητα και […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in