24ores

Αμβρόσιος: «Σφράγισμα του διαβόλου» το εμβόλιο

O πρώην Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιος «ξαναχτύπησε», με ανοιχτή επιστολή του, στην οποία, εκτός των άλλων, χαρακτηρίζει το εμβόλιο ως «σφράγισμα του διαβόλου». Η επιστολή του Αμβρόσιου «ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ α) Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ β)Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτας της Εκκλησίας της Ελλάδος ΘΕΜΑ: Ομολογία του Διαβόλου! Ζητώ τις ευχές Σας, καθώς επίσης […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in