24ores

Ανοίγουν τα φροντιστήρια με τους εκπαιδευτικούς να καταγγέλλουν «υγειονομική βόμβα»

Με την πανδημία και την επέλαση της Όμικρον να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη επαναλειτουργούν την Δευτέρα 3 Ιανουαρίου τα φροντιστήρια, τα  Κέντρα Ξένων Γλωσσών και τα Κέντρα Λογοθεραπείας και Εργοθεραπείας, με την Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών να κάνει λόγο για υγειονομικό κίνδυνο. ΟΙΕΛΕ: «Η πολιτεία να πάρει μέτρα» «Καμιά οδηγία, καμιά πρόνοια, χιλιάδες εκπαιδευτικοί και […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in