Ξεπέρασε το όριο αντοχών του και σε ό,τι αφορά τις ΜΕΘ το Εθνικό Σύστημα Υγείας, το οποίο υφίσταται ανησυχητική πίεση, όπως τονίζουν οι γιατροί του. Η δραματική αύξηση των θυμάτων συνοδεύεται και από την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το ΕΣΥ με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως σε μια σειρά νοσοκομείων, κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in