24ores

Ασφυξία στις ΜΕΘ της Θεσσαλίας – Σε Αττική και Πελοπόννησο οι ασθενείς

Στην Αττική, ενδεχομένως και στην Πελοπόννησο, θα διακομίζονται στο εξής οι ασθενείς με κορονοϊό από τη Θεσσαλία, αφού όλα τα κρεβάτια στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, συνολικά 71 κλίνες, και των πέντε νοσοκομείων στους τέσσερις νομούς της συγκεκριμένης Περιφέρειας αυτήν τη στιγμή είναι γεμάτα. Άδεια κλίνη ΜΕΘ δεν υπάρχει πλέον ούτε στο νοσοκομείο της Λαμίας, στο […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in