Συναγερμός έχει σημάνει στην ΕΛ.ΑΣ., καθώς το μεσημέρι της Τρίτης δύο ασθενείς θετικοί στον κοροναϊό το έσκασαν από το νοσοκομείο «Σωτηρία» που νοσηλεύονταν. Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για έναν 24χρονο από το Πακιστάν κι έναν 41χρονο από το Μπαγκλαντές, οι οποίοι πριν από περίπου μια εβδομάδα είχαν μεταφερθεί από το «Ιπποκράτειο» στην 10η πνευμονολογική κλινική […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in