Μετά τους νέους στις πλατείες, για τη νέα αποτυχία της κυβέρνησης με την πανδημία φαίνεται πως φταίνε… οι μετανάστες. Ενόψει της νέας αποτυχίας να ελεγχθεί ο αριθμός των κρουσμάτων στην Αθήνα, που οδηγεί σε έκτακτα μέτρα και πιθανό lockdown, προκειμένου να συγκαλυφθούν οι ευθύνες της κυβέρνησης, είναι σε εξέλιξη μια συστηματική προπαγανδιστική εκστρατεία ενοχοποίησης των […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in