Δύο νεκροί από κοροναϊό καταγράφηκαν τις τελευταίες ώρες στην Ελλάδα, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των θανάτων στους 373. Τελευταίο θύμα είναι μια 80χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν με κορονοϊό στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολη και έχασε τη ζωή της το βράδυ της Παρασκευής. Ο δεύτερος νεκρός είναι άνδρας 61 ετών αφγανικής καταγωγής […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in