24ores

Εργάτες στα κοιμητήρια Θέρμης: Σκάβουμε τάφους μέσα στο σκοτάδι – Οι μισοί για θύματα κορωνοϊού

«Κάθε πρωί ξυπνάμε, πίνουμε τον καφέ μας και ερχόμαστε εδώ να σκάψουμε τάφους μέσα στο σκοτάδι και στο κρύο. Νιώθουμε έναν κόμπο στο λαιμό, το βλέπεις στα πρόσωπα όλων». Αυτή την εικόνα περιγράφουν, μιλώντας στο ThessToday.gr, οι εργαζόμενοι στα κοιμητήρια Θέρμης, οι οποίοι αντιμετωπίζουν την πανδημία στη χειρότερή της έκφανση, αυτή του θανάτου των ανθρώπων […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in