Για ελλείψεις στην τροφοδοσία των φαρμακείων για φάρμακα πρώτης ανάγκης κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του o Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής, σημειώνοντας πως πρόκειται για «απελπιστικό επίπεδο ελλείψεων». «Οι ελλείψεις στη τροφοδοσία των φαρμακείων για φάρμακα πρώτης ανάγκης των ασθενών έχουν φτάσει σε απελπιστικό επίπεδο», αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Καλούμε το Υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΦ να […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in