Κραυγή από τους γιατρούς και διευθυντές κλινικών του νοσοκομείου Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη, του οποίου οι ΜΕΘ γέμισαν και πλέον αδυνατεί να δεχτεί νέους ασθενείς, καθώς η πληρότητα είναι στο 100%. Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση η κυβέρνηση με τη στάση της οδηγεί τους γιατρούς να μπουν στο τραγικό δίλλημα της επιλογής ασθενών. «Χρειαζόμαστε έτοιμες λύσεις […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in