24ores

Γιατροί του «Άγιος Παύλος» ενημερώνουν τον εισαγγελέα για ελλείψεις στα μέτρα προστασίας

Απόφαση να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους απέναντι στην εκ του αποτελέσματος επικίνδυνη πολιτική της κυβέρνησης και τυχόν παραλείψεις των διοικήσεων, φαίνονται οι γιατροί των δημόσιων νοσοκομείων στη Θεσσαλονίκη. Με τα νοσοκομεία στη βόρεια Ελλάδα να έχουν ξεπεράσει τα όριά τους, και κατόπιν της αιφινιδιαστικής μετατροπής του νοσοκομείου τους σε νοσοκομείο αποκλειστικά για ασθενείς […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in