24ores

Καταγγελία ΠΟΕΔΗΝ: Στα ράντζα οι ασθενείς στο νοσοκομείο του Ρίου

Στους διαδρόμους του νοσοκομείου του Ρίου βγήκαν ξανά τα ράντζα, καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ και δημοσιεύει σχετική φωτογραφία από τη χθεσινή εφημερία. «Δύο εικόνες χίλιες λέξεις. Χθες 4.30 τη νύχτα. Εφημερία Πανεπιστημιακού νοσοκομείου ΡΙΟΥ. Ράντζα στα ΤΕΠ με γενικά περιστατικά. Και μη χειρότερα. Γι αυτό», αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος. «Προσοχή! Εμβόλιο. Διπλή Μάσκα […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in