24ores

Κεραμέως: «Εδώ ανοίξαμε τα σχολεία με τη Δέλτα»…

Την απόφαση της κυβέρνησης για το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς παράταση και παρά τις αντιρρήσεις και τους φόβους των ειδικών, υπερασπίστηκε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μία μέρα μετά τις σχετικές ανακοινώσεις. «Εδώ ανοίξαμε τα σχολεία με τη Δέλτα και χωρίς εμβολιαστική κάλυψη και συζητάμε αν θα ανοίξουμε τον Ιανουάριο;» διερωτήθηκε η υπουργός Παιδείας στον […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in