24ores

Κοντοζαμάνης για δεύτερο κύμα κορονοϊού: Πετυχημένη η διαχείρισή μας

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος αναφορικά με τις κυβερνητικές επιδόσεις στη διαχείριση του δεύτερου κύματος του κοροναϊού εμφανίστηκε ο Βασίλης Κοντοζαμάνης. «Μέχρι σήμερα τα έχουμε καταφέρει. Και στο πρώτο κύμα της πανδημίας όσο και τώρα» ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής ο υφυπουργός Υγείας. Απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση της βουλευτή της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Μερόπης Τζούφη, υποστήριξε ότι […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in