Ακόμη εννέα άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τον κοροναϊό τις τελευταίες ώρες, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 479. Αναλυτικά: Δύο άνδρες ηλικίας 77 και 69 ετών έχασαν τη ζωή τους στο νοσοκομείο «Σωτηρία». Ο πρώτος είχε υποκείμενα νοσήματα και ο δεύτερος όχι. Μια 91χρονη άφησε την τελευταία της πνοή στο νοσοκομείο «Παμμακάριστος». Στο νοσοκομείο […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in