Ακόμη πέντε νεκρούς καταγράφει ο κοροναϊός στην Ελλάδα τις τελευταίες ώρες. Μια 84χρονη ασθενής κατέληξε στο Μποδοσάκειο Πτολεμαΐδας, ενώ είχε διακομιστεί εκεί από το Γενικό Νοσοκομείο Καστοριάς στις 8 Οκτωβρίου. Νωρίτερα, ένας 71χρονος κατέληξε στον «Ευαγγελισμό», ενώ νοσηλευόταν διασωληνωμένος και είχε διακομιστεί στη ΜΕΘ από το νοσοκομείο «Αγία Όλγα» στις 27 Σεπτεμβρίου. Ένας 59χρονος κατέληξε […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in