24ores

Κοροναϊός: Στο «κόκκινο» προσωπικό και ΜΕΘ των δημόσιων νοσοκομείων

Με τη χώρα να μετρά 3.200 νοσηλευόμενους, 415 νοσηλευόμενους στις ΜΕΘ και 400 διασωληνωμένους από την πανδημία, το Εθνικό Σύστημα Υγείας εξακολουθεί να λειτουργεί στο «κόκκινο». Είναι χαρακτηριστικό, ότι μόνο σε μία εφημερία το νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης αναμένεται να εξετάσει περίπου 700 άτομα, ενώ τα ελεύθερα κρεβάτια των πέντε κλινικών covid δεν ξεπερνούν το […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in