Αυξάνεται ακόμη περισσότερη η πίεση στο σύστημα υγείας λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κοροναϊού στη χώρα μας, καθώς στους 597 ανέρχονται πλέον οι διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, ενώ όπως ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ καταγράφηκαν 87 θάνατοι μέσα στο τελευταίο 24ωρο. Την ίδια στιγμή, στα 2.152 ανέρχονται τα νέα κρούσματα. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ αναφέρει: «Σήμερα […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in