Τους φόβους που είχαν εκφραστεί από το πρωί της Δευτέρας για ένα νέο αρνητικό ρεκόρ θυμάτων, έρχονται δυστυχώς να επιβεβαιώσουν τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ. Συγκεκριμένα, 41 άνθρωποι έχασαν τη μάχη με τον κορονοϊό τις τελευταίες 24 ώρες, ενώ ο αριθμός των διασωληνωμένων ανέρχεται πλέον σε 239. Τα συνολικά επιβεβαιωμένα κρούσματα που ανακοινώθηκαν […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in