24ores

Νέα εστία κοροναϊού σε γηροκομείο

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία ιχνηλάτησης σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων στον Πειραιά, μετά τον εντοπισμό θετικών κρουσμάτων covid-19 σε εργαζόμενους και φιλοξενούμενους. ‘Εχουν διενεργηθεί 221 τεστ και έχουν διαγνωστεί μέχρι στιγμής 20 θετικά κρούσματα, εκ των οποίων δύο αφορούν σε νοσηλευτικό προσωπικό. Οκτώ ηλικιωμένοι διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο «Αττικόν». Ανησυχία επικρατεί και για γηροκομείο στα Ιωάννινα, […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in