Το θάνατο εργαζόμενης του νοσοκομείου Καβάλας, 51 ετών και μητέρας δύο παιδιών, γνωστοποίησε η ΠΟΕΔΗΝ. Η γυναίκα εργαζόταν ως διοικητική υπάλληλος και ήταν προϊσταμένη του τμήματος προσωπικού. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι προσβλήθηκε από τον κορονοϊό, «στην επαφή που έχει καθημερινά το τμήμα με χιλιάδες συναδέλφους και πολίτες». Η γυναίκα νοσηλευόνταν σε κλινική κορoνοϊου του νοσοκομείου […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in