24ores

Νοσοκομειακοί γιατροί κατά κυβέρνησης για τους θανάτους εκτός ΜΕΘ: «Θέλουν να κρύψουν τις εγκληματικές τους ευθύνες»

Σφοδρή επίθεση στον Βασίλη Κοντοζαμάνη εξαπολύει η Ένωση Νοσοκομειακών Γιατρών Θεσσαλονίκης, με αφορμή τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, ότι οι γιατροί ευθύνονται για το γεγονός ότι το 80% των θανάτων από covid συνέβη εκτός ΜΕΘ. «Στην προσπάθειά τους να κρύψουν και να αποποιηθούν τις εγκληματικές τους ευθύνες για το ότι άφησαν ανοχύρωτο το ΕΣΥ […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in