24ores

Ο φονικότερος μήνας της πανδημίας ο Νοέμβριος

Ο φονικότερος μήνας της πανδημίας στην Ελλάδα ήταν ο Νοέμβριος, παρά το lockdown. Με τους 85 θανάτους που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα, ο αριθμός των νεκρών από τον κοροναϊό για το σύνολο του μήνα έφτασε τους 1.780, αριθμός που αντιστοιχεί στο 74% των 2.406 νεκρών από την αρχή της πανδημίας. Μάλιστα, στις 28 Νοεμβρίου σημειώθηκε αρνητικό […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in