Όλοι οι ηλικιωμένοι τρόφιμοι του Γηροκομείου Λαμίας, συν έξι μέλη του προσωπικού, σύνολο 50 άνθρωποι, νοσούν από κοροναϊό. Σύμφωνα με το lamiareport.gr, έγιναν νέα μοριακά τεστ στο Γηροκομείο Λαμίας όπου πριν μερικές ημέρες καταγράφηκαν 18 κρούσματα, εκ των οποίων τα 14 σε τροφίμους. Τα νέα τεστ έδωσαν ακόμη 35 θετικά δείγματα, με αποτέλεσμα να προκύπτει […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in