24ores

Παγώνη: Όλοι οι υγειονομικοί στα νοσοκομεία πρώτης γραμμής πρέπει να εμβολιαστούν

Δεν πρέπει να υπάρχει ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό χωρίς να έχει εμβολιαστεί τόνισε η πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Αθήνας και Πειραιά, Ματίνα Παγώνη. «Σε κάθε νοσοκομείο φτιάξαμε τις λίστες των γιατρών που θα εμβολιαστούν. Στο νοσοκομείο Γεννηματάς το 45% του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού έχει δηλώσει ότι θα εμβολιαστεί. Αυτή όμως ήταν η πρώτη λίστα. Ακολουθεί και […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in