24ores

Παπάς με κορονοϊό έκανε αγιασμό σε σχολείο

Αψήφησε τα προειδοποιητικά συμπτώματα του ιού ένας παπάς στο χωριό Καβουράς του Δήμου Σαρωνικού, και τέλεσε λειτουργία την περασμένη Κυριακή και την επομένη τον καθιερωμένο αγιασμό στο δημοτικό σχολείο του χωριού Κουβαράς. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του documentonews.gr, ο παπάς την Τρίτη διεγνώσθη θετικός στον κορονοϊό, ενώ την Τετάρτη διακομίσθηκε στο νοσοκομείο. Κατά τις ίδιες […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in