24ores

Ποδοσφαιριστής της ομάδας Κ-19 του Άρη κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα ξυλοδαρμού

Ποδοσφαιριστής της ομάδας Κ-19 του Άρη Θεσσαλονίκης κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από άγνωστους, την ώρα που διασκέδαζε με φιλική παρέα, στην περιοχή των Λαδάδικων. Οι δράστες φαίνεται πως πλησίασαν τον 17χρονο καταγγέλλοντα και τον ρώτησαν για τις οπαδικές του προτιμήσεις. Δίχως να πάρουν απάντηση, τον χτύπησαν με τα χέρια και στη συνέχεια τράπηκαν σε […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in