Σε καραντίνα έχουν τεθεί ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και όλα τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Σύμφωνα με το Mega, το μέτρο επιβλήθηκε καθώς Συνοδικός Ιεράρχης βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό. Νωρίτερα έγινε γνωστό, ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας, Αναστάσιος, βρέθηκε θετικός στον κοροναϊό. Η είδηση για τον Ιερώνυμο και τη Σύνοδο αρχικά είχε διαψευστεί ωστόσο πλέον επιβεβαιώνεται. […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in