24ores

Στο «κόκκινο» και η Μαγνησία: Ποια μέτρα επιβάλλονται από την Τρίτη στη χώρα

Και η Μαγνησία περνάει από τη ζώνη επιτήρησης, στη ζώνη αυξημένου κινδύνου, δηλαδή στο «κόκκινο», λόγω της αυξημένης επιβάρυνσης που καταγράφεται τις τελευταίες ημέρες. Γενικότερα, σε εφαρμογή τίθενται από αύριο στις 6 πρωί τα νέα μέτρα, που αποτελούν την τελευταία ευκαιρία να περιοριστεί η διασπορά του κορονοϊού, με βασικά σημεία την υποχρεωτική χρήση μάσκας παντού, την […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in