«Συναγερμός» έχει σημάνει στις φυλακές Διαβατών ύστερα από τον εντοπισμό 108 κρουσμάτων κορονοϊού, ενώ ένας 69χρονος κρατούμενος που νοσούσε από τον ιό και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» στη Θεσσαλονίκη, έχασε τη ζωή του. Ο κρατούμενος, έπασχε από καρδιολογικά και νευρολογικά προβλήματα και μπήκε στο νοσοκομείο προ ημερών, όπου και του έγινε τεστ κορονοϊού, με το […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in