24ores

Θάνατος 14χρονου από τη Φθιώτιδα από κορονοϊό

Την τελευταία του πνοή άφησε 14χρονος από τη Φθιώτιδα, με ειδικές ανάγκες, στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» καθώς είχε νοσήσει βαριά από κορονοϊό. Ο μικρός διακομίστηκε το πρωί της Τρίτης (11/1) γύρω στις 11.00 στα Επείγοντα του Νοσοκομείου Λαμίας, μαζί με τους γονείς του που είναι ανεμβολίαστοι και επίσης νοσούν από τον ιό. Διαπιστώθηκε ότι […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in