24ores

Θετικοί τρεις εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ Αγρινίου

Τρία από τα πέντε κρούσματα κορoναϊού των τελευταίων ημερών στο Αγρίνιο αφορούν εργαζόμενους του ΕΚΑΒ. Ένας εξ αυτών νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Αγρινίου με ήπια συμπτώματα και η κατάσταση του χαρακτηρίζεται καλή. Τα άλλα δύο άτομα αναρρώνουν κατ οίκον. Στο τοπικό ΕΚΑΒ που στεγάζεται σε κοντέινερ στο παλαιό νοσοκομείο τα άτομα που νόσησαν έχουν τεθεί σε […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in