Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε, ύστερα από τεστ μοριακού ελέγχου στο οποίο υποβλήθηκε, ο μητροπολίτης Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος Γεώργιος. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Μητρόπολης, «η κατάσταση της υγείας του είναι πολύ καλή και ήδη βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις οδηγίες των ιατρών». Η ίδια ανακοίνωση αναφέρει επίσης -μεταξύ άλλων- πως και ο επίσκοπος […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in