Αστυνομικοί, μετά από καταγγελία, πραγματοποίησαν έλεγχο σε ιερό ναό που βρίσκεται σε χωριό της ορεινής Χαλκιδικής, όπου διαπίστωσαν ότι υπήρχαν δύο πιστοί μέσα στον ναό, κάτι το οποίο απαγορεύεται, βάσει των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού στην Ελλάδα. Στον κάθε έναν πιστό επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ και στον ιερέα του ναού πρόστιμο 1.500 ευρώ. […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in