Ένας στους τέσσερις μαθητές της τετάρτης δημοτικού δυσκολεύεται στην ανάγνωση και δεν έχει κατακτήσει το ελάχιστο επίπεδο κατανόησης κειμένου που αντιστοιχεί στην ηλικία και στο επίπεδό του, αποκαλύπτει η έρευνα IGLU για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Γερμανία. Ως βασικότερη αιτία θεωρείται η αποχή των μαθητών από τα μαθήματα και οι εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας κατά τη […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in