Πρόκειται για μία από τις καλύτερες ταινίες της πλούσιας φιλμογραφίας του Λαρς φον Τρίερ. Το φιλμ ολοκληρώνει παράλληλα και την «ευρωπαϊκή τριλογία» του Δανού δημιουργού, η οποία είχε αρχίσει το 1984 με το αριστουργηματικό «Στοιχείο του Εγκλήματος» και συνεχίστηκε το 1987 με το λιγότερο προβεβλημένο φιλμ του, «Epidemic». Αμέσως μετά την λήξη του ‘Β Παγκοσμίου […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in